אימון משקולת למתחילים בבית

לא רק הרמת משקולות כיף, זה הוא בין השיטות הטובות ביותר כדי להפחית את אחוז השומן בגוף שלך ולבנות רזה רקמת שריר. יחד עם שפיכת שמן, הערכה 2006 ב- Journal of Sports הבריטי התרופות דנה כי יתרונות של הרמת משקולות הם: מסת עצם גדל, כושר קרדיו משופר, סיבולת, כמו גם תחושה משופרת של בריאות.

אם אתה טירון, אתם בוודאי תוהים מה אימון משקולות אימונים עליך לעשות במכון הכושר, וגם אני שמח שאתה מאמין צעד אחד מראש. רוב ומדריכי כושר מסכימים כי פעולות exercises-- החומר לעבוד בקבוצות שרירים רבות בו זמנית - כמו סקוואט וגם למשוך קופצות, להוציא הוצאת אנרגיה רבה יותר, כמו גם לאפשר לגוף לשרוף יותר קלוריות, כמו גם שומן גוף. אם כי הייתה הרבה יותר מדי כדי לקלוט פשוט תזכור את זה: את הגדולה את התנועה, יותר מסת השריר אתם עושים שימוש, וגם כתוצאה, תוספת הקלוריות והשומן לך לשפוך קראו עוד ....

שורת זרוע Solitary
החזקה אחד משקולת עם יד ימין שלך וגם למקם את יד שמאל וגם הברך על ספסל. שמור על הגב שטוח, מחזיק את המשקל עם כף היד שלך פונה ב. מוביל עם המרפק שלך משותף לצייר את המשקל, sqeezing להב כתף שלך בראש. חזור עם יד שמאל.

לחצו גוף עליון
שכב על ספסל, מחזיק בשתי משקולות בבית 90 מעלות בדעתם לצידי הגוף. לחץ על המשקולות מעל החלק העליון של הגוף ולחץ מסת שריר החזה שלך עם שני בראש. לאט גב תחתון אל מיקום ההתחלה.

כריעות וגביע
חזקות סיכה אחת עד הסוף וגם לעמוד עם רגליים קצת יותר גדולות ברוחב כתפיים כמו גם ברכיים ורגליים בסופו מעט. צימק לכריעה. שמירת הטורסו שלך זקוף עוסקת שרירי הבטן שלך. לחץ באמצעות העקבים שלך, כמו גם לעמוד לגבות, סחיטת glutes שלך על גבי.

Deadlift
החזק pinheads עם כפות הידיים פונות פנימה גם הכתפיים לאחור. המשותפת בבית הירכיים שלך, שמירה על הגב ישר, וגם שמירה על pinheads ליד הרגליים. לשמור על משקל העקבים שלך כדי לוודא כי אתה מרגיש מתיחת hamstrings שלך, כמו גם נכון היישור של לגבות לדחוף את האגן קדימה.

הוצאות לחצו
אחוז בשני pinheads עם עיקול 90 מעלות ב פרקי הזרוע שלך וגם מפרקי המרפק שלך לשאת גובה. שמירת הליבה שלך מוצקה, לחץ על המשקולות התלויות מבלי לאפשר קשת הגב.

Komentar

Postingan Populer