כמה מהר אני יכול לבנות שריר באופן טבעי?

אוקיי, איך אוכל לבנות שרירים?

כיסה זה בהרחבה "המדריך למתחילים הולכים וגדל" אבל אני אתן לך את הגרסה המקוצרת:
 
להרים דברים כבדים, בהדרגה הרמת דברים כבדים.
באופן ספציפי כוללים סקוואט דדליפט ותנועות תרכובת - הם למקד את בניית השריר גורמת בגוף כולו שלך.
לישון ככל שאתה יכול.
לאכול יותר קלוריות, במיוחד בימי אימון (עם שפע של חלבון ופחמימות, וירקות).
חודש חזור אחרי חודש אחרי חודש.
במקרה של ספק, לאכול יותר ממה שאתה חושב.
אם תשים על יותר מדי שומן, לקצץ קלוריות / פחמימות בימים הלא-אימונים.
המטרה כאן היא להשחיל את החוט במחט שבו אנו לארוז על גודל שריר אבל לא שמן. אם אנחנו לא אוכלים מספיק (בעיה כלל עבור אנשים רזים), אנו נתקשה לשים משני. עם זאת, אם אנו לזלול נצטרך לבנות שריר ולהוסיף כמה שומן. אז אנו יכולים לקצץ את השומן, אם אחרי כמה שבועות אנו מבחינים אחוז השומן בגוף שלנו מתגנב.
 
"אבל סטיב, אין לי גישה לחדר כושר - אני יכול לארוז על שרירים עם רק תרגילים במשקל?"
 
כן, אתה יכול לארוז על גודל בעוד שרק עושה תרגילים במשקל גוף - עשיתי את זה תוך כדי נסיעה בעולם - להתעמלות גם לאמן בעיקר עם תנועות משקל גוף. עם זאת, זה יכול להרגיש כמו משחק Halo על קושי אגדי. זה יכול להיעשות, אבל לעזאזל זה יכול להיות מאתגר - במיוחד עבור תנועות גוף תחתונות. אם המטרה היחידה שלך היא להשיג יותר מהר ככל האפשר, גישה משקולת עבור סקוואט דדליפט היא כמעט דרישה.
 
הערה אחת: גורם הגנטיקה שלנו מאוד - כמה אנשים יכולים לשים על שריר בקלות, כמה אנשים להשמין בקלות, בעוד אנשים רזים באופן טבעי (כמוני) יתקשו לשים משני. זה בגנטיקה שלנו! אנחנו בהחלט יכולים לעשות כמיטב יכולתנו על מנת להילחם בקרב הזה, אבל זה יהיה מאבק על קצת יותר מאשר לאחרים.
 
הערה על כל האמור לעיל. אם אתה מבולבל לגבי איך להתחיל עם אימוני כוח, או שאתה רוצה להתחיל עם אימון משקל גוף לפני שאנסה חדר כושר, או שאתה רק רוצה לוודא שאתה כריעה מבצעת משייכות תקינות, אנחנו מכסים את כל זה המדריך שלנו להורדה בחינם, אימון כוח 101: כל מה שאתם צריכים לדעת.

Komentar

Postingan Populer