Ne kadar hızlı ben doğal olarak kas inşa edebilirsiniz?

Tamam, nasıl kas yaratırım?

Biz, “Büyük Getting için Başlangıç ​​Kılavuzu” uzun uzadıya bu ele aldık ama sana kısaltılmış bir versiyonunu vereceğiz:
 
giderek daha ağır şeyler kaldırma, ağır şeyler kaldırmak.
Özellikle squats ve deadlift ve bileşik hareketleri şunlardır - onlar kas bina tüm vücutta tetikler hedef almaktadır.
Eğer mümkün olduğunca çok uyuyun.
(Protein ve karbonhidrat ve sebze bol), özellikle eğitim günlerinde fazla kalori, yiyin.
ay sonra ay sonra tekrarlayın ay.
Şüphe, daha yiyince sandığından daha.
Eğer çok fazla yağ koymak durumunda olmayan eğitim günlerinde kalori / karbonhidratlara geri kesti.
Buradaki amaç, boyut ve kas ama şişman değil üzerinde paketi iğneye iplik etmektir. Yeterince (sıska insanlar için genellikle bir sorun) yemezse, biz ya koymak için mücadele edecek. Ancak, biz çok yemek eğer biz kas inşa etmek ve biraz yağ ekleyeceğiz. Birkaç hafta sonra bizim vücut yağ yüzdesi sürünen fark edip etmediğini, yağ düzeltme yapabilirsiniz.
 
“Ama Steve, bir spor salonuna erişimi olmayan - Sadece vücut ağırlığı egzersizleri ile kas paketi olabilir?”
 
dünyayı seyahat ederken ben yaptım - - Evet, sadece vücut ağırlığı egzersizleri yaparken size boyutuna paketi ve jimnastikçiler vücut ağırlığı hareketlerle çoğunlukla eğitiyoruz. Ancak, bu Efsanevi zorluk Halo oynamak gibi hissedebilirsiniz. Yapılabilir, ancak lanet zor olabilir - özellikle alt vücut hareketleri için. yegane amacı mümkün olduğunca hızlı olarak büyür ise, çömelme ve deadlift için bir halter erişimi neredeyse bir gerekliliktir.
 
Bir Not: muazzam Bizim genetik faktör - (benim gibi) doğal olarak ince insanlar ya koymak için mücadele ederken bazı insanlar kolayca kas üzerinde koyabilirsiniz, bazı insanlar, kolayca yağ koymak. Bizim genetik içinde! Biz kesinlikle bu savaşmak için elimizden geleni yapabiliriz, ama bazıları diğerlerinden daha fazlası için bir mücadele olacak.
 
Yukarıdakilerin hepsi hakkında unutmayın. Eğer vücut geliştirme ile başlamak veya bir spor salonu denemeden önce vücut ağırlığı eğitimi ile başlamak istiyorum, ya da sadece sen çömelme ve sağ barfiks yapıyoruz emin olmak konusunda kafası karışık oluyorsanız, o TÜM kapsayacak bizim ücretsiz indirilebilir kılavuzu, Antreman 101: Bilmeniz gereken her şey.

Komentar

Postingan Populer