Cik ātri es varu veidot muskuļu dabiski?

Labi, Kā es varu veidot muskuļu?

Mēs esam uz šo plaši izklāstīts "Iesācēja rokasgrāmata Getting Lielāks", bet es došu jums saīsināto versiju:
 
Paceliet smagās lietas, pakāpeniski paceļot smagākas lietas.
Konkrēti ietver squats un deadlifts un jauktie kustības - tās mērķis muskuļu ēka izraisa jūsu visu ķermeni.
Gulēt, cik vien iespējams.
Ēst vairāk kaloriju, jo īpaši attiecībā uz mācību dienu (ar lielu olbaltumvielu un ogļhidrātu, un dārzeņiem).
Atkārtojiet mēnesi pēc mēneša pēc mēneša.
Ja šaubāties, ēst vairāk, nekā jūs domājat.
Ja jūs likts pārāk daudz tauku, apcirpt kalorijas / ogļhidrātiem uz ārpus mācību dienas.
Mērķis šeit ir pavediens adatu, kur mēs sakravāt lieluma un muskuļiem, bet ne tauku. Ja mēs neēd pietiekami daudz (parasti problēmu izdilis cilvēki), mēs cīnās, lai vai nu. Tomēr, ja mēs pārēsties mēs veidot muskuļu un pievienot dažas tauku. Tad mēs varam apgriezt taukus, ja pēc pāris nedēļām mēs pamanām, mūsu ķermeņa tauku procents Ložņu augšu.
 
"Bet Steve, man nav pieejama sporta zāle - es varu pack muskuli tikai ar ķermeņa masas vingrinājumi?"
 
Jā, jūs varat pack lieluma, bet tikai darot ķermeņa svara vingrinājumus - es to izdarīju, bet ceļo pa pasauli - un vingrotāji apmācīt galvenokārt ar ķermeņa masu kustībām. Tomēr tas var justies kā spēlēt Halo uz leģendāro grūtībām. To var izdarīt, bet damn tas var būt izaicinājums - īpaši zemāku ķermeņa kustībām. Ja jūsu vienīgais mērķis ir iegūt lielāku cik ātri vien iespējams, piekļuvi stienis uz squats un deadlift ir gandrīz prasība.
 
Viena piezīme: Mūsu ģenētika faktors ārkārtīgi - daži cilvēki var likt uz muskuļiem viegli, daži cilvēki laiž tauku viegli, bet, protams, plānas cilvēki (kā es), kas cīnās, lai vai nu. Tas ir mūsu ģenētiku! Mēs, protams, varam darīt visu iespējamo, lai cīnītos, ka kaujas, bet tas būs cīņa par dažiem vairāk nekā citi.
 
Piezīme par visu iepriekš minēto. Ja jūs sajaukt par to, kā sākt ar spēku apmācību, vai vēlaties sākt ar svara apmācību, pirms mēģināt sporta zāle, vai arī jūs vienkārši vēlaties, lai pārliecinātos, ka jūs tupus un dara pull-ups taisnība, mēs uz visu, kas mūsu bezmaksas lejupielādējamu rokasgrāmatu, Strength Training 101: Viss, kas jums jāzina.

Komentar

Postingan Populer