Hvor fort kan jeg bygge muskler naturlig?

Ok, Hvordan bygger jeg muskler?

Vi har dekket dette på lengden i “nybegynners guide til å få større”, men jeg skal gi deg kortversjonen:
 
Løfte tunge ting, gradvis løfte tyngre ting.
Spesielt inkluderer knebøy og markløft og sammensatte bevegelser - de målrette muskel bygging utløser i hele kroppen.
Sove så mye som du kan.
Spis mer kalorier, spesielt på treningsdager (med rikelig med protein og karbohydrater, og grønnsaker).
Gjenta måned etter måned etter måned.
Når du er i tvil, spiser mer enn du tror.
Hvis du legger på for mye fett, kutte ned på kalorier / karbohydrater på ikke-trening dager.
Målet her er å træ nålen der vi pakke på størrelse og muskler, men ikke fett. Hvis vi ikke spiser nok (vanligvis et problem for tynne mennesker), vil vi slite med å sette på heller. Men hvis vi overspise vi vil bygge muskler og legge litt fett. Vi kan da trimme fettet, hvis etter noen uker vi oppdager vår fettprosent snikende opp.
 
“Men Steve, jeg har ikke tilgang til et treningsstudio - kan jeg pakke på muskel med bare kroppsvekt øvelser?”
 
Ja, du kan pakke på størrelse mens bare gjør kroppsvekt øvelser - Jeg gjorde det mens du reiser verden - og gymnaster trene det meste med kroppsvekt bevegelser. Men dette kan føles som å spille Halo på Legendary vanskelighetsgrad. Det kan gjøres, men faen det kan være utfordrende - spesielt for lavere kroppsbevegelser. Hvis ditt eneste mål er å bli større så fort som mulig, er tilgang til en vektstang for knebøy og markløft nesten et krav.
 
Én kommentar: Vår genetikk faktor i enormt - noen mennesker kan sette på muskel lett, noen mennesker legger på fett lett, mens naturlig tynne mennesker (som meg) vil kjempe for å sette på heller. Det er i vår genetikk! Vi kan sikkert gjøre vårt beste for å kjempe den kampen, men det vil være en kamp for noen mer enn andre.
 
Merknad om alle de ovennevnte. Hvis du er forvirret om hvordan du starter med styrketrening, eller du ønsker å starte med bodyweight trening før du prøver et treningsstudio, eller du bare ønsker å sikre at du huk og gjør pull-ups riktig, dekker vi alle som i vår gratis nedlastbar guide, Styrketrening 101: Alt du trenger å vite.

Komentar

Postingan Populer