Hvor hurtigt kan jeg opbygge muskler naturligt?

Okay, Hvordan kan jeg opbygge muskler?

Vi har dækket dette indgående i ”nybegynders guide til at få større”, men jeg vil give dig den forkortede udgave:
 
Løfte tunge ting, gradvist løfte tungere ting.
Konkret omfatter squats og dødløft og sammensatte bevægelser - de målrette muskeltræning udløser i hele din krop.
Sove så meget som du kan.
Spis flere kalorier, især på træningsdage (med masser af protein og kulhydrater, og grøntsager).
Gentag måned efter måned efter måned.
Når du er i tvivl, spiser mere end du tror.
Hvis du lægger for meget fedt, skære ned på kalorier / kulhydrater på ikke-træningsdage.
Målet her er at tråde nålen, hvor vi pakker på størrelse og muskler, men ikke fedt. Hvis vi ikke spiser nok (generelt et problem for skinny mennesker), vil vi kæmpe for at sætte på enten. Men hvis vi spiser for meget, vi vil opbygge muskler og tilføje nogle fedt. Vi kan så trimme det fedt, hvis det efter et par uger vi bemærker vores fedtprocent snigende op.
 
”Men Steve, jeg har ikke adgang til et motionscenter - kan jeg pakke på muskel med kun kropsvægt øvelser?”
 
Ja, du kan pakke på størrelse mens kun laver kropsvægt øvelser - jeg gjorde det, mens rejser verden - og gymnaster træner for det meste med kropsvægt bevægelser. Men dette kan lyst til at spille Halo på Legendary vanskeligheder. Det kan gøres, men for fanden kan være udfordrende - især for lavere kropsbevægelser. Hvis dit eneste mål er at få større så hurtigt som muligt, adgang til en vægtstang til squats og dødløft er næsten et krav.
 
Én note: Vores genetik faktor i voldsomt - nogle mennesker kan sætte på muskel nemt, nogle mennesker sat på fedt nemt, mens naturligt tynde mennesker (som mig selv) vil kæmpe for at sætte på enten. Det er i vores genetik! Vi kan helt sikkert gøre vores bedste for at kæmpe den kamp, ​​men det vil være en kamp for nogle mere end andre.
 
Bemærkning om alle de ovennævnte. Hvis du er forvirret over, hvordan man starter med styrketræning, eller du ønsker at starte med kropsvægt træning, før du prøver et fitnesscenter, eller du blot ønsker at sikre, at du på hug og laver pull-ups ret, dækker vi alt dette i vores gratis downloades vejledning, styrketræning 101: Alt du behøver at vide.

Komentar

Postingan Populer