Kako hitro lahko jaz graditi mišice naravno?

Ok, Kako graditi mišice?

Mi smo to zajeto v dolžino v "Vodnik za začetnike Kako Bigger", vendar ti bom dal skrajšano različico:
 
Dvignite težkih stvari, postopno dvigovanje težjih stvari.
Posebej vključujejo počepe in deadlifts in mešanih gibanja - so usmerjeni stavba mišice sproži v celotnem telesu.
Spati toliko, kot lahko.
Jejte več kalorij, predvsem na izobraževalnih dni (z veliko beljakovin in ogljikovih hidratov in zelenjave).
Ponovite mesec po mesecu po mesecu.
Če ste v dvomih, jedo več, kot si misliš.
Če si dal na preveč maščob, zmanjšati na kalorij / ogljikovih hidratov v dneh, ko ne trenirate.
Cilj tega je, da se nit iglo, kjer smo pakiranje na velikost in mišice, ne pa maščobe. Če ne jeste dovolj (na splošno težave za skinny ljudi), se bomo borili, da na niti. Vendar, če bomo preveč jesti bomo graditi mišice in dodamo nekaj maščobe. Mi lahko potem trim maščobe, če po nekaj tednih smo opazili naše odstotek telesne maščobe plazi navzgor.
 
"Toda Steve, nimam dostopa do telovadnice - lahko paket na mišice s samo telesno težo vaje?"
 
Da, lahko paket v velikosti, medtem ko samo delaš telesne teže vaje - Uspelo mi je med potovanjem po svetu - in telovadci usposobiti predvsem z gibanjem telesne teže. Vendar pa je ta občutek, kot igranje Halo na legendarni težavah. To je mogoče storiti, vendar prekleto je lahko izziv - še posebej pri nižjih telesnih gibov. Če je vaš edini cilj je, da bi dobili večji, kakor hitro je mogoče, z dostopom do Štangla za squats in deadlift je skoraj zahteva.
 
Ena opomba: Naša genetika dejavnik izredno - nekateri ljudje lahko dajo na mišice enostavno, nekateri ljudje dajo na maščobe enostavno, pa bo seveda tanke ljudi (kot sem jaz), se borijo, da dajo na obeh. To je v naših genetike! Mi lahko zagotovo potrudili, da boj to bitko, vendar pa bo boj za nekaj več kot drugi.
 
Opomba o vseh zgoraj. Če ste zmedeni o tem, kako začeti s treninga za moč, ali želite začeti z usposabljanjem telesne teže, preden poskušate telovadnico, ali pa si samo želim, da poskrbite, da ste čepe in delaš pull-ups prav, pokrivamo vse to v naše brezplačno prenesete priročnik, Strength Training 101: Vse, kar morate vedeti.

Komentar

Postingan Populer